قديم 06-08-2012, 11:03 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي طلب تسعير ضروووري جدااا جدااا

فيه واحد زميلي بيبيع عربيه شيفروليه لانوس 2012 كامله العربيه ماشيه 3 الاف كيلو يعني ما مشيتش خااالص العربيه طبعا فبريكه دواخل وخوارج بس فيها كزا حكه خفيفه ف الاكصدامات و باب يعني حكات خفيفه تروح بالتلميع ان شاء الله وفيها جهاز انزار متركب ف التوكيل العربيه دي تعمل كام لان فيه تجار بيقولوا 56 الف واعلي حاجه سمعناها 58 مع ان هو شريها من شهر 1 ب 72 فعشان عربيه كسر زيرو تخسر 14 الف ف 8 شهور يبقي اللي معاه موديل 99 منها يبيعها بجوز جنيهات يا ريت يا رجاله سعرها الحقيقي عشان هو مش خبره ف العربيات ولجأ لي ف بيعها وانا مش عاوز اخسره بصراحه