قديم 08-08-2012, 01:06 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية رد: تجربة ممتازة ومنتظرين النتائج ، موفق بإذن الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الهاك الصغير مشاهدة المشاركة

أولا الموبينة في منها موبينة الكتروني او جافة وفي منها موبينة عادة حضرتك شوف الصورة وقارن لو هيا او لاء ثانيا انا كان اتعملي تخفيض بسيط لاني كان معايا واحد معرفه

وبالنسبة للكربراتير علي حظي كان لسه جاي ماتور تيمبرا وحليته من عليه وده مش بيحصل كتير

وبالنسبة للزيت لاني ماكنتش بغسل العربية علشان اللوحة ماتضربش لكن دلوقتي هغسلها غسله كويسه

واكيد انا لسه هتابع مع الميكانيكي مع انه مشهور انه كويس جدا وغالي يعني شغله نضيف
ماتزعلش منى ، الشغل كويس جدا مفيش غلطة
الموبينة الHPC دى انا عارفها زى اسمى بالظبط
وعارف ان فيه منها نوعين عادة واليكترونى وفرق السعر بسيط بينهم
اللى عندك دى اليكترونى وخلى بالك لازم لها كوندينسر عالى علشان الأبلاتين مايلدعش بسرعه لأنها المفروض على مشط اليكترونى
وبرضو احنا هنا فى القاهرة ونتوا عندكوا قطع الغيار اغلى اكيد
يعنى الكربراتير ممكن تجيبه ب 350 والمانيفولد ب 100 ، عادى برضو

اهم حاجة للصنايعيى ميكونش بيخلى العيال الصغيرة هما اللى يشتغلوا فى العربية
وكله على حس الشهرة

الف مبروك على التعديل ومنتظرين النتايج بإذن الله
وبحيي حضرتك على إختيارك للنظام العادة لأنه ملموم فى شغله عن الإليكترونى ، وكله بيمشى العربية فى الآخر
تقبل تحياتى