قديم 29-08-2012, 06:24 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حلقة جديده من مسلسل التعديلات فى الفيات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

ازيك يا محمد شكرا جدا علي التعديل ده وان شاء الله اعملو يوم السبت واقولك النتيجه واحييك علي خبرتك الجميله دي
وربنا يجعلها في ميزان حسناتك
وربنا يدوم الموده بينا
الله يخليك يا ايمن وربنا يجمعنا على خير تانى

وياريت تجربها وتقولى ايه النتيجه ومش بس انت لوحدك ياريت اللى عنده ماتور 2 كامه يجربها ومش هيخسر حاجه هو مشوار واحد وهيحس بالفرق ع طول

وانا معاكم وفى انتظار اى استفسار وايه رأيكم النهارده بقى عربيتى ضربت ساعة حراره المروحه ومش متشتغلش لا اول اشوفها تفضل شغاله طوالى ودا لاحظته وانا لسه بسخنها الصبح مفيش 10 دقايق ولقيت المروحه اشتغلت انا طبعا عارف عربيتى جداااااا فتحت الريداتير المياه لسه بارده فهمت ان الساعه اللى ضربت فصلت سلكها من تحت والمروحه فصلت وتخيلوا بقى انى امشى مشوار فى عز الحر الساعه 12 الظهر وامبير الحراره معداش ال70 كله دا بسبب الكاوتشه دى والعربيه كانت ماشيه مش افل من 2 ساعتين مشى

والله لو جربتوها هتريحوا بالكم من الحراره خالص
وانا كنت ناوى اعملها لايمن يوم ما كنت معاهم لكن انشغلنا فى عربيه احمد صادق ونسيت عربيه ايمن خالص
لكن متعوضه يا ايمن ان شاء الله واقدر اخدمك فى حاجه

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك