قديم 21-11-2009, 12:02 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشاكل رينو لوجان واسعار قطع الغيار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مجدى رينوهاوى مشاهدة المشاركة

شكرااااااا على معرفة عيوب اللوجان بس انا شايف ان العربية كدة عيوبة مش جامدة اوى ولا حاجة ولو قارنتوها بالسعر بتعاها هاتلاقوها مناسبة جداا ولا اية ؟ptmnlo123per1127
وبالنسبة لاجتماع الفرنساوى دة _ ( يابوب الجامد) _ اية ظروفة انا راشق فية !!!! ptmnlo123per122
محمد باشا انت تنورنا بس اصل مفيش حد من رجالتنا بيجى انا الوحيد اللى باجى ومعايا رينو فقلت نجمع عصابه الفرنساوى كلها عشان نعرف الشباب اننا كتير برضه مش قليلين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عقاري الصوابر مشاهدة المشاركة

أخي الكريم أنا عاوز أشوف صورة السيارة لوجان وكم السعر للمانويل والاتوماتيك بس يريت يكون السعر بالضبط أنا بأنتظار الرد/ h_mh_m1963@hotmail.com
سيدى الفاضل اللوجان مفيش منها اوتوماتيك اساسا
المانيوال فول اوبشن ب 66900
(باور-تكييف-سنترلوك-زجاج كهرباء-فوجات امامى وخلفى -كاسيت سى دى-ايرباج للسائق-حليات من النيكل-كمبيوتر رحلات)اعتقد هى دى الاوبشنز اللى فيها ويمكن اكون نسيت حاجه بس انا حاولت اجيب لحضرتك كل حاجه

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس