قديم 07-07-2011, 05:11 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي السير الأصلى ولا ألألمانى واليابانى

يا جماعة أن عاوز أغير سير الكاتينة بتاع العربية الماتركس ولكن عندى شوية أستفسارت

1- هل السير الأصلى ( الكورى) بتعها أفضل أم أجيب سير ألمانى أو يابانى أفضل؟ ساعات التاجر ممكن يقول لك مش عندى الكورى ممكن تاخد ألمانى أو يابانى..

2- هل كل عربية ليها سير كاتينة مختلف أم أن السير واحد لكل العربيات، بمعنى أنى لما أسال أقول للراجل سير لعربية ماتركس ولا مجرد سير كاتينة وخلاص

3- هل تركيب سير الكاتينة لكل العربيات واحد يعنى الخطوات المتبعة واحدة من البداية للنهاية بتكون نفسها مع كل العربيات..

4- هل الصنايعنى اللى يركب سير كاتينة للعربيات القديمة الكاربيراتير يعرف يركب سير كاتينة لماتور إنجيكشن 2 كاما...

5- ما هى أهم العيوب التى يمكن أن تظهر من التركيب الخاطئ للسير،، بمعنى أعرف منين أن السير متركب صح وأن الصنايعى دة عمل شغل عشرة على عشرة...

أنا عارف أن الأسئلة كثيرة جدا وأنا بعتذر عن هذا... اللى يحب يجاوب على سؤال واحد يتفضل مش شرط كل الاسئلة يعنى.....