قديم 01-08-2009, 11:10 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله النهاردة السريعه 30-07-2009

والله يا جماعه انا فعلا كنت مبسوط جدا فى المقابله دى وضحكنا ضحك هستيرى يومها طبعا حبايبى عارفين ليه
واكيد كنت مبسوط جدا من كم الرفاهيه فى الشاهين (وخدلى بالك من زر الانتظار حسن الملمس ده)
وفى اخر اليوم وحوش الاوروبى (رينو 19 -ابيزا) عملوا شو رهيب على الدائرى وكان فيه شويه جرى حلوين جدا بس ابيزا كان بيجرى منى لانى كنت بكتب مسدج وانا سايق على 140 وباخد غرز فا الاخ فرحان وبيهرب بس على مين
الفرنساوى برضه لازم يحط بصمته فى الموقعه الحربيه دى وانا من هذا الموقع بناشد كل اللى معاه (كريستالهptmnlo123per1146 )انه يورينى نفسه على الدائرى (وتبقى بجمله 8 كريستالات دمرتهم على الدائرى)حبيبى يا لانسرptmnlo123per145
وفى النهايه احب اشكور فاطومه على اسلوبها الرائع فى كتابه الموضوع وبأذن الله منتظرينك المقابله الجايه(لو مجيتيش انا مش هاجى وانتى عارفه السببptmnlo123per145)

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

التعديل الأخير تم بواسطة POP EL GAMED ; 01-08-2009 الساعة 11:25 PM سبب آخر: خطأ مطبعى