قديم 21-02-2011, 12:09 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كرولتي الي كانت جميلة.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

انا رايي انك انت اللي غلطان لان من الواضح ان انت داخل الملف من الاان التاني او الواسع (دا ان فرضنا ان فيه لاان من اصله) وهوا داخل من الاان الاول او الضيق يعني انت اللي قفلت عليه الاان بتاعه لو التزمت بالاان بتاعك مكنش خبطك
لو نظريتك صح يبقى فعلا انا الي غلطان بس لو ركزت في الي انا كتبته إني كان طريقي مستمر في نفس الخط لما إشارتي فتحت وهوا كان بيعمل يوتيرن من الإشارة الي فتحت قبليا وإني التعارض جه من إنه كان مستني الشارع يفضى وكان مستني الزحمة تخف وأنا بردو طلعت من شارعي وإستنيت برا الشارع الي هدخله مستني الشارع يتحرك.
وبس العربيات الي ظاهرة في الصورة ورايا دي إتحركت بعد ما الحادثة ماحصلت وكانت بتفادينا إحنا الإتنين علشان إحنا كنا موقفين الطريق طبعا.