قديم 05-05-2011, 08:53 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة استعمال "حريمي" إعلان يلقي رواجاً كبيراًلأنهن الأكثر التزاماً وتفوقاً في القيادة

بس انا ليا وجه نظر يااستاذ حازم انى اشرى عربيه رجل احسن من عربيه سيده والأسباب كتير وعن تجارب :

1- هتلاقى العفشه مدمره لأن السيدات مبعرفوش يسيطروا على العربيه لوقابلهم مطب مفاجىء .
2- هتلاقى العربيه مخبوطه فى العتب زى ماانت عايز لأن الرصيف عدوهم الأول تحس انهم داخلين حرب معاه ولازم يدمروا العتب عليه .
3- هتلاقى العربيه واخده خبطات فى حتت غريبه زى الركبه الللى من تحت زى الأكصدام من جوه ومتسألنيش ازاى عشان معرفش ازاى اتخبطت كده .
4- لو عربيه الست مانوال لازم او ماتشتريها تغير ديسك واسطوانه حاجه معروفه لأن الستات دايما بتحمل على الدبرياج زى زوجها بالظبط .
5- لازم لو عربيه الست فيها تكييف ترروح تشحن له الفريون وتراجع على الكومبروسر والسربنتينه وانت مغمض لأنه بيشغلوا التكييف حتى فى عز التلج .
6- اول ماتشترى العربيه من واحده ست هتلاقى كل زيوت العربيه بلا استثناء ناقصه ده لو لقيتها من اساسه وهتلاقى مفيش ميه فى الرداتير لأن دى حاجه مش مهمه بالنسبه لهم .

سبب واحد من دول يخلينى اقول ابعد عن الست ( قصدى الشر ) وغنيله ههههههههههههه:playing_mus ic::playin g_music::p laying_music:

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ