قديم 01-04-2011, 07:56 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للمرة التالتة على التوازي......الحج ياخد عربيتي يخبطها ويرجعها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bd0 مشاهدة المشاركة

انا فعلا عايش حاليا في الخليج، بس مش في السعودية ، في البحرين. هوا مش باين من اللوحة ولا إيه
بس العربية خدت أول شهر في حياتها تليين، وتاني شهر كانت في مصر وبعد كده رجعت هنا، عاملنا بيها حوالي 8000 كيلو في الشهرين دول، اتحكت 3 حكات في مصر منهم 2 وانا سايقها (مش غلطتي والله) والتالتة تبقى رقم 2 اللي انا وصفتها فوق
البحرين غير السعودية خالص في موضوع الحكات ده، مابيعدوهاش اساسا في الفحص بتاع تجديد الرخصة، والناس هنا محترمة جدا في سواقتها زي البلاد الغربية بالظبط، وبالتالي بتلاقي عندنا معظم العربيات بتلمع والناس بتلاحظ اي حكة او خبطة بسرعة.

ألف شكر على مروركم، شرفتوني
ياعم شحات وبيتنك كمان ..هه >>بهزر معاك

خليها على ربك بس ايه الاخبار اليومين دول في البحرين