قديم 25-06-2012, 03:12 AM
الصورة الرمزية borio1704
borio1704 borio1704 غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات، أحب اليابانية، الكورية، ولا أفضل الأوروبية
التخصص العملى: استشاري نظم جودة
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

borio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond reputeborio1704 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تشتري عربية ومحتار؟؟؟؟ تعالى أقوللك إزاي تختار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdelrahman kamel مشاهدة المشاركة

أشكر حضرتك على الأهتمام أنا قصدت بعائلي تكون سيدان مش هاتشباك اما الأمان بالABS , air bag كويس قوى وطبعا فى الرانج ده زى مابتقول حضرتك الكورى والصينى والفرنساوى وانا فغلا كنت محتار بين اللوجان والفيرنا والBYD بس بعض الزملا خوفونى قوى من الأتوماتيك فى الفئة دى من العربيات ولكن انا محتاج الأتوماتك بشدة فأيه رأى حضرتك
في الأوتوماتك... أنا شخصيا أرشحلك الفيرنا... الفتيس بتاعها هو نفسه فتيس الماتركس... وكل الآراء عليه في المنتدى إيجابية

بس للأسف الفيرنا ضيقة... على الأقل بالنسبالي... عشان كده أفضل إنك تروح تركب العربيات اللي في دماغك عند أي أجنص وشوف ... يمكن تغير رأيك عشان حاجات تانية خالص غير السعر والكماليات

...