قديم 07-06-2010, 05:06 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بخصوص اسماء الاعضاء برجاء مشاركه الجميع

اولا الف شكر ليك يااستاذ حازم على الموضوع ده
وكنا اتكلمنا فيه زمان انا والدكتور عبدالسلام(بولبولان ) عن الاسامى الغريبة والعجيبة اللى الواحد بيقراها بس الدكتور عبد السلام كان بيتكلم فى اثناء ردوده على موضوع انا مش فاكره دلوقت
وانا كنت اتكلمت اثناء ردى على واحد له تجربة شخصية مع العربية الليفان وكان فى مشكلة بينه وبين المعرض اللى اشتراها منه ودخل واحد باسم مجهول وقعد يقول اى كلام وساعتها المشرف رد وقال ان مش معنى ان الواحد مش مسجل باسمه يبقى مخبى نفسه وقال شوية كلام غير مقنعين وكان ممكن الرد عليهمم بسهولة لولا انى قلت كده المشكلة بدل ماهى بين طرفين هيدخل فيها طرفين تانى ملهومش علاقة بالموضوع وفضلت عدم الرد
ثانيا /اخونا ايو سالم اعزه الله قال اللى مش عاجبه اسم حد ميكلموش طب وده كلام ؟؟؟؟
يعنى كلامك كويس وزى العسل على قلبنا وبنستفيد منك ونتعلم منك ولانك مختار اسم عجيب شوية نقوم منكلمكش
طب ده سيدنا عمر او على (ان لم تخننى الذاكرة) قال / رحم الله امرأ اهدى الىّ عيوبى
نقوللك ورزقنا على الله واحنا واثقين انك مش هتزعل مننا لانك عارف ان دى محبة ليك
ثالثا اضافة لهذا الكلام اعتقد اننا عرب وانا من اكتر المتحيزين للغة العربية طيب ليه نكتب اسامينا حتى ولو الاصليه بس بالانجليزى زى مثلا (hazem khedre ) ههههههههه جات فيك ياحلو تقبل تحياتى والفكرة جميلة وفى منتدى تانى عملها وطلب من كل الاعضاء اصحاب الاسماء الغريبة تغيير اسمائهم واختيار 3 اسماء والاداره هتختار واحد وقد كان كل متفتح المنتدى يحولك لصفحة الاسماء لحد متختار اسم تروح داخل على باقى اقسام المنتدى