قديم 11-09-2011, 04:01 AM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
افتراضي رد: معروض عليا رينو ميجان 2006 اوتوماتيك \ والمهندس بيشكر فيها

حضرتك انا مخصص مبلغ تقريبا قد المبلغ اللي مع حضرتك للعربيه يعني وتقريبا حيرتي كلها بين النيسان 2007 والاوبترا 2006/2007 المهم انا ركبت ميجان بتاعة واحد صاحبي وعجبني الاوبشن الكتير اللي فيها بس قبل ما اكمل اعجابي كان صاحبي عمال يحكيلي عن ماساته مع التوكيل ومع العربيه ومع الدنيا كلها وبقيت حاسس اني ناقص اني اهديله الاضاءه وانزله الكرسي عشان اعرف مشكلته المهم اني حضرتك لو ناوي تشتري العربيه لازم يكون عندك وقت كتير فاضي انك كل شويه تروح التوكيل وبردو لازم يكون حضرتك مخصص مبلغ محترم كل شويه للصيانه وبعد لما تيجي اوعي تخليها تقرب بس جنب ورشة اي ميكانيكي لانو هتخرب ومن الاخر ممكن توصل لمرحلة انك هتكون مدمن توكيل وعامة اصحاب الرينو ميجان كلهم بيعتبرو التوكيل ده بيتهم وبيعتبرو العاملين فيه اهلهم وناسهم لانهم بيقعدو معاهم اكتر ما بيقعدو مع اولادهم بجد نصيحه بلاش وانا شايف اني فيه الفئه السعريه حاجات كتير افضل بمراحل ثم اني انا اصلا شاييف ان 65 كتير عليها وفي الاخر احب اقول لحضرتك ان الانسان لما بيفكر يشتري عربيه بيشتري عربيه عشان تريحه مش تتعبه ارشحلك بالمبلغ ده نيسان او اوبترا او هيونداي نيو اكسنت او رينو لوجان جديد لو كنت من هواة الرينو