الموضوع: قطع غيار JAC B15
قديم 13-09-2012, 02:08 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قطع غيار JAC B15

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه عبدالله مشاهدة المشاركة

ربنا يباركلك فيها ياد.كمال ...على فكره ده موقع الشركه على الفيس بوك وهما ناس محترمين جدا وبيتفاعلوا مع اى شخص ....انا اقترح ان كل مالكى السياره على الصفحه الجميله دى يدخل ويكلمهم فى موضوع الدعايه للسياره وفى موضوع قطع الغيار ...لعل وعسى يضغطوا على التوكيل ال رايح فى النوم http://www.facebook.com/jacegypt
بصراحه أعتقد التوكيل بدأ يصحى من النوم وبدأ يهتم بالعربيه

النهارده فى العريش شفت الجاك الهاتش باك معروضه فى معرض هناك ومعروضه فى المصريه للسيارات ومعارض كتير فى مصر والاسماعليه أصحابى شافوها بعد مكانش حد بيشوفها غير فى التوكيل ..................وكويس انهم على الفيس بوك عشان نتواصل معهم ..... وده دليل أخر على إنهم صحيوا من النوم

انا هدخل عليهم دلوقتى وابهدلهم على تقصيرهم فى حق العربيه الفتره إللى فاتت .........

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله