قديم 27-08-2012, 02:04 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رينو لوجان ليه بتتباع كسر زيروووووو ؟!!!!!!

العربية فعلا اتباع منها كتير جدا في 2012 وممكن يكون دا السبب اللي بتلاقي منها كتير بيتباع كسر زيرو

دا غسير ان فيه ناس كتير جدا بتبيع المانيول عشان تجيب الاتوماتيك ودا انا قابلتة كتير جدا

بس احب اطمنك ان العربية معايا من 2010 والسانديرو من 2011 والاتنين بسم الله ماشاء الله من احلي العربيات اللي جبتها

انا ممكن اكلمك كتير عن اللوجان لان دي اللي انا راكبها وهاريها كل حاجة سفر ومشاوير وبهدلة

ولله الحمد العربية مبتقولش لا لاي حاجة ولا في اي حتة والله انا مرة مشيت فيها في طريق لو روحت فيه ب 4×4 العربية حتتعب ودي ماشاء الله مقالتش لا والحمد لله انا قلت بعد ما حخرج من الطريق دا حلاقي العربية حتت بس والله ولا الهوا الحمد لله

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima