قديم 03-05-2013, 02:40 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صيانة ال 60.000 للوجان (بره التوكيل)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Vernwy مشاهدة المشاركة

ده بس عشان يكسبوا لقمة عيشهم ده انا كنت بغير السيور بعد ال100 و اعرف ناس غيروهم بعد ال120 ده بالنسبة للتويوتا و بعدين بوجيهات ايه ديه اللى بتتغير كل 20 ،،، ليه هي بوجيهات سيات ولا 128 ده اعرف ناس قاعدين ببوجيهات الفابريكة و عاملين 125 الف ،،،،، و انا عن نفسي لما روحت التوكيل عشان كان عندى عطل فى مشغل الاسطوانات قالولي لازم تعمل أول صيانة ليك فى التوكيل و العربية كانت عاملة 18 الف لكن رفضت لأن الصراحة انا شايف انها حاجات ملهاش لازمة هو الزيت بس اللى مهم و خرجت بنفسي من الضمان ،، الفلاتر بغيرها كل 50 و الزيت كل 20 او 25 اما البوجيهات ديه اللي الصراحة كوميديا .

التعديل الأخير تم بواسطة Toyota Corolla ; 03-05-2013 الساعة 03:02 PM