قديم 20-11-2012, 11:49 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف تتعرف علي الحروف المكتوبة اعلي المحرك

طيب بصو يا رجالة واضح انى لازم ادخل فى الموضوع ده اون لين وانا بصراحة كنت حابب اخليه فى مقابلة مباشرة لكن مش كل الاطراف جت المقابلة اللى فاتت ويمكن لسه اسبوع ولا اتنين على ما نتقابل تانى وكمان فيه عضو عزيز علينا زى باقى الاعضاء كلهم زعل للدرجة اللى ممكن تخلية يمشي وديه اكيد حاجة سلبية مش عايزنها كلنا

كل اللى انا اقدر اقولة باختصار دلوقتى ان الاستاذ عمرو محل تقدير لشخصة اولاً وموضوعة قيم للمحتوى ثانياً باعتبارة بحث مجمع لكن فى نفس الوقت الالتزام بقواعد النقل والاقتباس ضرورى لحيثيات يطول شرحها وواجب كلنا نلتزم بيه وبالاخص الاعضاء الاكثر تميزاً ونشاطاً واسهاماً فى المحتوى
غير كده على الطرفين شايف تحفز من هشام وعصبية من تونسى واكيد كل موقف ليه اسبابه وخلفياتة
فاستأذنكم اللى باقى على روح الجماعة وعندة نيه تفاهم وتوافق يبعتلى على الخاص بالمواعيد المناسبة ليه وانا هنسق بينا معاد نقعد مع بعض نسوى اى مشكلة ونشوفكو برضو ولا ايه ؟

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش