قديم 06-04-2010, 12:39 AM
الصورة الرمزية iprahim_refaat
iprahim_refaat iprahim_refaat غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales supervisor

iprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the roughiprahim_refaat is a jewel in the rough
افتراضي رد: A620 مظلومه ومفتري عليها ولا اااااااا

الساده المحترمين
اشكركم عل الردود والتالي مجرد تقييم من عبد الله الغلبان الي هو انا
1- بالنسبه لاستهلاك البنزين (مع العلم اني بحطلها 80 والله العظيم )بتعمل علي الطريق حوالي 12كم-للتر وداخل المدينه في الزحام وخلافه حوالي 8كم للتر وهو والله اعلم في رأي المتواضع اكتر من ممتاز بالنسبه لماكينه 2000سي سي
2-بالنسبه للعزم اكتر من ممتازه حيث ان لو سبتها تسخن بعد الدواره الصبح وخرجت علي الطريق rpmلا يتعدي 2200 لفه علي سرعه 100كم في الساعه ( انا شغال في القاهره وكل يوم سفر اكتر من 300 كم )
3- ثبات اول امبارح قلت اشد شويه عشان كنت متأخر علي 155 علي مصر اسكندريه الزراعي ولا كأنك علي 80 ثبات واتزان ربنا يباركلي فيها بسم الله ما شاء الله
4-وسع (ابقي رخم لو حبيت اشرح)
5- جوده الكماليات العربيه كما ورد سابقا موديل 2007 وكل كمالياتها تعمل بكفأه عاليه والحمد لله
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بالنسبه لي اسعار قطع الغيار لسه هنزل التوفيقيه اسأل عليها الاسبوع القادم وانا لا اتعامل نهائيا مع مراكزالخدمه سواء كويسه او وحشه بدون ابداء اسباب (وربنا يحرقهم جميعا)