قديم 22-10-2009, 02:25 PM
الصورة الرمزية omnya
omnya omnya غير متواجد حالياً

omnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond reputeomnya has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن تشترى تاتا ؟

العربيه حجمها صغير جدا و البلد زحمه جدا دي لو اخدتلها خبطه هاطير و تخيل بقي لو انت راكبها كده و عربيه جراند شروكي مثلا معديه من جنبك هايبقي احساك هو نفس احساك و انت راكب عربيتك و اتوبيس معدي من جنبك ....
انا اعتقد ان عربيه زي دي صعب وجودها في بلد زحمه زي مصر ...
و بعدين التوك توك اصلا عامل ازمه في البلاد اللي موجود فيها كتير جدا و صغير جدا و البلد مخنوقه زحم الدنيا زياده و بعدين انا شايفه ان 30 الف ده كتير التوك توك بيجي و بيجيب تمنه انما دي زيها زي اي عربيه هاتجبها و تصرف برده .....انما هو لو حل محل التوك توك اعتقد انها هاتبقي حاجه ممتازه علي الاقل مقفوله و شكلها انضف...
فلوسه تتحط مقدم لعربيه صغيره افضل و قسط الباقي عاتبقي هانت خالص

"سيد الاستغفار"

اللهـــــم أنت ربي ، لا إله إلا أنت ،خلقتـني وأنـا عبــدك
وأنــا على عهدك ووعدك ما أستطعــــت ،
أعـوذ بك من شرما صنعــــت ،أبــــــوءُ لك بنعمتــــك ، وأبـــــوءُ لك بذنبي فاغفــــــر لي ،
فـــــــإنـــه لا يغفــــــر الذنوب إلا أنت

التعديل الأخير تم بواسطة omnya ; 22-10-2009 الساعة 02:29 PM