قديم 26-08-2009, 01:38 AM
الصورة الرمزية ahmed_gman
ahmed_gman ahmed_gman غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد ابو مازن
التخصص العملى: عندى محل ملابس رجالى بشبرا GRND MAN
هواياتي: السيارات الجولف بالزات

ahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond reputeahmed_gman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم أكثر سرعة مشيت عليها؟؟؟

السلام عليكم ورحمة الله

كام اكثر سرعة مشيت عليها ؟ 180 كم
عملت الكارثة دى فين بالظبط و امتى ؟ طريق اسكندرية القاهرة الصحراوى ليلا فى حدود الساعة 2.30ليلا يعنى وانا راجع من اسكندرية للقاهرة الطريق احلى بكتير من القاهرة اسكندرية
كان ايه السبب فى التهور؟ كنت لسه مغير طقم كاوتش جديد ووعامل صيانة اول مرة اسافر بالعربية لانى كنت لسه شاريها من حوالى 6 شهور انا بحب السرعة فى الطرق السريعة والسفر فقط وعلى كدة موصلتش للاخر لان كان معايا الزوجة والاولاد كان RPM على 4000
نوع العربية و الموديل ؟ جولف 3 2000 سى سى موديل 94
ايه اخبار ثبات العربية ؟ (stability ) ؟؟؟ طبعآ وهمى الحمد لله وانت عارف الجولف ولا كلمة
كان احساسك ايه اثناء و بعد التجربة الحياتية المريرة دى ؟ الاحساس رهيب مرير قوى متحفز مستعد منتبه شادد الاعصاب جريء طبعآ شادد الحزام خائف من مفجأت الطريق ومتوكل على الله وبعد التجربة كنت مبسوط مش نادم ونفسى اكرر بس لوحدى عشان افتح اكتر مع الالتزم بقواعد السرعة

تعليقك على الموضوع !!!! الموضوع كويس وظريف بس مع الالتزام بــ الاستعداد النفسى للجرى من أ الى ى مثال تظبيط العربية من كاوتش وزيت وصيانة عامة وعفشة والخ والشخص نفسه يكون فايق ومنتبه وعارف هو بيعمل ايه موضوع كبير وخطير ولا يجب الاستهانة به ماسك الدركسيون بالادين الاثنين شادد ظهرك مركز عينك للاماااااااام كتير بس اوعى السرحان ptmnlo123per172 حاسس بالمسؤلية عن نفسك وعن الغيروحاجات تانية كتير لازم تكون فى الحسبان واياك والغرور والعجب بالنفس

اجرى للجرى والمتعة الشخصية فى الطرق المفتوحة واياك والضغط على الى اقل منك وتعريض نفسك للخطر فى سبيل المنظرة عليه
وفى نفس الوقت عدم العناد والاصرار على العناد مع الاقوى منك وتعريض سيارتك للخطر معاه بردو
وفى النهاية ربنا يستر طريقنا جميعآ ويكفينا شر الطريق ويرجعنا سالمين أمنين لبيوتنا واهلينا بأذنه سبحانه وتعالى ptmnlo123per122