قديم 31-08-2010, 01:11 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن نيسان صنى (تم التحديث) اسعار ومواصفات

الله يسامحك ياشيخ اقول لك بلاش 90 خااااااااااالص تقول اخلطه على 92 ؟ ياعم للمرة المليون متحطش اقل من 92 دى تجربتى الشخصية اللى حطيتهم وقتها 10 لتر 90 والعربية شمت ريحتهم وطلعت صوت كركرة وتنط منى وجريت على التوكيل رمو ال10 لتر ال90 اللى حطيتهم + ال 15 لتر92 اللى كانو فى الاحتياطى بتاعها مهو انا محطيتش 90 غيرلما نورت ولما بتنور بيبقى باقى فى التنك 15 لتر 92 وساعتها اضطريت انى احط 90 لانى العربية نورت منى وانا خارج من شبين الكوم وجاى من شبين الكوم لبنها لحد قبل طنطا بشوية ومفيش 92 وخفت على الفلتر لان العربية ماشية حوالى 60 كيلو بعد م نورت واضطريت احط 90 وعذبتنى بسبب الصوت اللى طالع منها لانى مش فاهم فى ايه وخايف عليها لانها زيرو
انا شرحت بالتفصيل الممل اهو بالله عليك ياشيخ م تقول طيب لو انا مزنوق فى 90 اعمل ايه او مش معايا غير تمن 10 لتر 90 اعمل ايه
اقول لك حط 7 لتر 92 وانا عملتها مرة بدور فى جيبى لقيت الفلوس نسيتها فى اسكندرية وكنت فى بنها وكان معايا حوالى 7 جنيه فى جيبى ودخلت المحطة وراكب نيسااااان وانا لابس بدلة كاملة وكرافتة واتفضل ياباشا وقلت للعامل 3 لتر 92 فاتخض وكررتها مرتين لحد م استوعب وحطهم واستغرب جدا وسبته ومشيت
انت حر هيجيلك فيلسوف من حبايبنا المصريين والفلاسفة كـــتـــــــــــــااااااا ااار جدا وهيقوللك ياعم سيبك منه ويلعب لك على وتر التوفير وانا هعمل كذا فى الموتور واسوى كذا واخليها متطلعش صوت لو حطيت لها 80 وهيتحايل عليك كمان
الكلام ده حصل معايا والراجل فعلا عايز يخدمنى ويخلينى احط 80 بدل 92 يعنى فرق75 قرش فى اللتر مش بريزة فرق بين 90 و92
ومع ذلك رفضت
عايز تعمل الحكايات دى
اعمل معروف بلاش نيسان عربية غالية نوعا ما خليك فى الفيرنا انا شفتها واقفة فى طابور ال80 كذا مرة
او البيجو 504 عندنا فى الصعيد عاملين لها قيمة كبيرة مع انها فى نظرى لاتساوى كل الهيصة المعمولة ليها دى وال505 احسن منها مليون مرة
لو سالت تانى بعد الشرح ده كله هجيلك قنا واكلفك غدوة محترمة واضربك بعدها مش قبلها واوعى تفتكر قنا بعيد انا السفر بالنسبة لى مش قصة ده كلهم 671 كيلو عمى
هههههههههههههههM ADDR IVE

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 31-08-2010 الساعة 01:18 PM