قديم 06-04-2011, 01:31 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير كامل عن الماتريكس بالصور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا باسم باشا على التقرير الرائع والشامل ....

بس انا فاكر مره كنت عند الميكانيكى وكان فى عربية ماتريكس بتغير كبالن وكان فيها ABS .. بس كانت الشكل القديم مش النيو ...

يا ترى دى الخليجى ولا ايه ؟؟

والف شكر مره تانية على تقريرك الممتاز ...
الخليجى هو اللى بيكون كامل يااستاذ حسام وحضرتك سيدى العارفين بغبور وشغله لكن الخليجى واللافيتى ( الماتريكس ) الخليجى هى اللى بتكون فيها ABS سواء قديم او نيو زشكرا على ردك الجميل يااستاذ حسام وتسلم ايدك فعلا .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

شكرا يا باسم على التقرير و انا كنت عاوز اكون اول رد لكن حسام سبق
هو سبق ياكريم هههههههههههه وتسلم على ردك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Explorer مشاهدة المشاركة

شكرا يا باسم باشا

الشكل الجديد احلى من القديم بس من ورا ما اتغيرش

اهم حاجة العربية لازم تروح المغسلة علشان حالتها صعبة قوي
دى مش صعبه دى تصعب على الكافر يا Explorer والله بس انت عارف الجو والمطر والشوارع عمله ازاى وانا كنت بيها فى طرق مايعلم بيها الا الله بدأ من طريق مصر اسماعليه عند مدينه بدر ودخلت بيها مدقات رمليه كتير او طريق الأوتوستراد وكان مليان ميه واخدت المطره وانا راجع طول السكه فقولت اسيبها شويه يومين وقبل ماعمى يجى بكره اغسلها وانا لسه جاى حالا ظبطها تظبيط عالى جدا وركنتها فى الجراج لغايه ماصاحبها يستلمها وشكر على مرورك الكريم

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ