قديم 03-09-2010, 08:05 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سوزوكي سويفت ما لها و ما عليها!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed™ مشاهدة المشاركة

يا استاذ حازم انا عمري مكنت من ملاك العربيه دي ولا ارضي اجيبها بص احنا ناس كبيره ومينفعش تبقا الطريقه والاسلوب بالشكل دا انا بقول والله علي اساس ان الكلام دا حصل متجيش انتا تقول بقا قولهم حازم خضر بيقول الكذاب بيروح النار واللي بيحلف كدب بيروح النار ودي اشاره ليا عموما انا مش صغيرولا طفل لسه عشان ارمي كلام كدا زي ماعملت وغير كدا اقولهم حازم خضر ليه هوا انتا بقيت علامه مشهوره زي الفيرتكا ولا ايه؟؟
طب يعني حضرتك عمرك ما كنت من ملاك العربيه و لا ترضي بيها
طب ازاي بتهاجم العربيه بالشده دي ؟؟!!!!!!!!!
و بعدين اسلوب كلامي مافيش فيه اي تجريح لحضرتك و انا عارف انا بقول الكلام ازاي و بوجهه ازاي و حضرتك برضه بتكلم واحد كبير مش عيل صغير.
و كلامي كان لغرض الدعابه هما اكيد طبعا مش عارفين مين هو حازم خضر زي ما انا برضه مش عارف مين الاساتذه العباقره اللي بيفهموا اكتر من اللي جمعوا العربيه و صمموها!!!!
بس انا بتكلم عن تجربه للعربيه لمده 4 سنين
و حضرتك بتتكلم عن السمع
يبقي مين كلامه مصدق و يعترف به؟؟!!!!!

حـازم خـضـر