قديم 28-11-2008, 02:46 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب السواقة بسرعة ؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nour_peugeot مشاهدة المشاركة

نا بحب اجري جدا بس بحط في اعتباري كذا حاجه

عشان الواحد يجري و الكلام ده

1 - يكون واثق من نفسه و من قدراتنه و قدرات عربيته مش غرور بس رحم الله من عرف قدر نفسه

يعني ميبقاش انا مثلا معايا عربيه 1600 سي سي و افولك انا هقطع ال 3000سي سي علي الطريق

2 - معرفه الطريق و توقع اخطاء الغير و الاستعداد لاي طارء

3 - مشدش او اجري معا حد في منطقه سكنيه انا عملتها قبل كده و كنت هخبت بنت صغيره و ربنا ستر خلي بالكم كويس

4 - و الايمان بالقضاء و القدر

بس كده خلي بالكم بقي

و لو حد عيز يشد معايا يقولي ههههههههههههه

يكون واثق من نفسه و من قدراتنه و قدرات عربيته مش غرور بس رحم الله من عرف قدر نفسه

يعني ميبقاش انا مثلا معايا عربيه 1600 سي سي و افولك انا هقطع ال 3000سي سي علي الطريق

هههههههههه انا لما اتكلمت على البورش كان قصدى تمثيل مش بجد انا لو شوفت واحد ببورش هوسعلة الطريق و هقولة اتفضل و اتفرج علية و هو بيجرى