قديم 04-06-2010, 10:35 AM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحفة رينو الجديدة رينو لوجان هاشباك في مصر في بداية 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة younis22 مشاهدة المشاركة

شكرا على الموضوع يا استاذ / أحمد
بس احب اوجه اوضح لسيادتك انى من اشد المعجبين بالسيارة دى وذهبت لمعرض رينو بالعبور وصورتها فيديو ( على فكرة هما سيارتين فقط اللى موجدين فى مصر اللى كانوا فى معرض اتوماك 2009) بس الاسعار اللى انتا بتقولها مش حقيقة لانهم محددوش سعرها حتى الان وممكن تتفضل تتصل برقم رينو المختصر 16202 هيقولو مش عندنا اى معلومة عنها انا حاجز لوجان سيدان من شهر سيبتمبر 2009 واجلت الاستلام لحد ما الهاتشباك تنزل وربنا يستر وتنزل لانى قربت ايئس
العفو يا فندم انا مارضيتش ارد عليك من ساعت ما كتبت الرد عشان كنت مستني لما يجي اوتو ماك عشان انا كنت شبه متاكد انها هاتنزل فيه وروحت واتفرجت علي العربية بجد تحفة فنية وسسعرها زي ماقولت لحضرتك 70 الف الكاملة والاستلام بعد 3 شهور للي عايز يحجزها في المعرض