قديم 28-08-2012, 03:55 AM
cars admire
Guest

افتراضي رد: حصريا بريليانس h 530 وصلت مصر يا جدعاااااااااااان بالصور و الاسعار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

اخير وقبل اي حد قدرت اعرفلكم المعلومه الخطيره والاكيده دي البرليانس H 530 وصلت مصر فعلا وممكن

تحجزها كامن والتسليم في شهر اكتوبر تقريبا ودي معلومات اكيده ولفيت ودورت

وجبت التفاصيل علي قد ما اقدر ومش بس كده صور للعربيه من مصر صور واقعيه مباشرة واليكم التفاصيل

احبائي الكرام

البدايه معلومه من مهندس في توكيل البافاريه ان البريليانس

الجديده وصلت ومعروضه فعلا في صالة عرض البافاريه اللي في الاوتوستراد مكدبتش خبر وطلعت علي

هناك وفعلا لقيت العربيه معروضه وشكلها حلو ويخطف العين قعدت ادردش مع المسؤل عن المبيعات شويه

علشان اجيبلكو الديتالز مبدئيا العربيه تصنيع صيني بالكامل وموتور ميتسوبيشي 1600 cc

وفيها كل الكماليات وتزيد شويه بالاضافه الي ان الفتيس استيب ترونيك وكمان فيها 4 وساده هوائيه اتنين امامي واتنين جانبي وفيها كمان نظام الثبات الالكتروني

الصراحه العربيه حلوه وتحس ان فيها شغل عالي اوي وفينيش نضيف جدا غير انكو لو لاحظتو

انها غشه شويتين من البي ام دبليو

للاسف حاولت اجيب البروشورات قالولي انها لسه مانزلتش فانا مش هاقدر اقول علي مواصفات دقيقه

للعربيه غير من واقع اللي شوفتو بعيني لان دي مسؤليه انا ماتحملهاش والعربيه موجوده في المعرض

للي عايز يشوفها بنفسه ويارب اكون جيبتلكو حاجه جديده

اه اهم حاجه طبعا وكلو عايز يعرفها العربيه هاتنزل فئتين الاولي في حدود 125000 جنيه والتانيه في حدود 135000 جنيه اعتقد انها غاليه شويه او شويتين بس الصراحه تحس فيها ان الصينيين عايزين يقولوا حاجه جديده علي كل الاحوال الرؤيه والسوق همه اللي هايحكموا في الاخر واسيبكم مع الصور الحصريه

منظر جانبي وخطوط توحي بالفخامه والقوه \

اعتقد ان الشنطه عاديه شويه وان كانت الفوانيس شغاله

بصراحه الجنط جامد جدا

بدون تعليق

صالون وفرش ممتاز وشيك

صالون وفرش ممتاز وشيك ومساحه واسعه

الفتيس ويظهر منه الاستيب ترونيك والثبات الالكتروني

الموتووووور

الموتور بدون الغطاء ويظهر محرك الميتسوبيشي

يارب اكون ضيفت حاجه جديده ليكم

منقووووووووووووووول
مع تعديلات بسيطه من عندى