قديم 20-01-2012, 06:10 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عروضكم بارك الله فيكم مطلوب النترا 2012 - مقدم 50%

ريح دماغك ومتلفش كتير في ظل الظروف اللي في البلد هتلاقي كتير يدفعك 50% ويسلمك بسرعه ولكن انسي ان ميكونش عليها حظر بيع دي
ومعلش هو فضول مني بس مش اكتر اللي بيركب اللي هيجيب النترا مينفعش يفكر في سيراتو ده اولا واللي بييجي يجيب عربيه غاليه زي كده سواء دي اودي بيكون محدد هو عاوز ايه سواء مانيوال او اوتوماتيك ثالثا انا معايا الالنترا بقالي فتره واول مره اعرف ان نزل في مصر هنا شاشه تاتش اللي اعرفه يا سيدي الفاضل ومش عاوز اجزم بيه ان اللي بتتكلم عليها دي شاشه النيفيجاتور ومنزلش منها هنا في مصر نهائي ولا حتي في الفوللي لودد وكمان انت المفروض تدور وتتصل وتسأل كتير وانت مقبل علي شرا سياره غاليه مش تقول محدش يقولك اتصل تحياتي