قديم 07-11-2010, 10:40 AM
مادا مادا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

مادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond reputeمادا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السيارة a113 بعد صاينة الالف الاولى

استاذ كريم ممكن من فضلك ترد عليا انا ممكن اجيب الغيار ده حاجة عادى بس خايف سنة أو ثنين والموتور ينتهى وكمان الناس اللى فى توكيل ابوراش والعباسية ودول من التوكيلات الرئيسية للاسبيرانزا قلتلهم مكتوب فى الكتاب اخر الغيار الثانى لحد 80 والثالث 110 والرابع 140 والخامس لاخر العداد قولوا هات الغيار العادى يعنى لو كانت مواتير الاسبيرانزا كده كانت اكيد الشركة الام اتعرف توكيلها بمصر كمان انا مش كاره العربية ولا حاجة لانى اصلى مبحبش السرعة العليا انا بس عاوز اجيب 120 على الصحراوى وانا مسافر واكون سائق مستريح ومشغل التكييف انما على المحور اصلى من سكان اكتوبر او فى وسط البلد مش مهم السرعة خالص 90 حلو قوى على المحور المهم اكون مستريح فى السواقة وحاطط حاجات فى العربية
وكمان ممكن سوال عربيتك عمله كمان دلوقتى عديت بيها ال5000 ولية لسه امشى بيها عادى انا خايف على موتورك ليحصلوا حاجة وستعها اللى قالك على موضوع الغيار ده مش حينفعك انا افتح المتور شوية شوية يعنى اجيب لحد 3500 بعداد الار بى ام واشوف اخر اخباه ايه