قديم 31-08-2009, 11:47 PM
pro a7mad pro a7mad غير متواجد حالياً

pro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the rough
افتراضي رد: الرادارات ....في بلدنا ... أين هي؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطومه المصريه مشاهدة المشاركة

خلاص يا حازم انت كدة هتحصل صلاح
ومدام جولفدان هتيجى تاخدك مننا
وانت لسه صغير ومدخلتش دنيا
ولا اجبلك حوريه

استاذى الفاضل صاحب الموضوع
لا اعتقد وبيجد اننا بقى فى ايدنا شى
متقولش اننا ممكن نغير ثقافه ناس اتعودو على كدة
يعنى خلاص الموضوع اصبح خارج زمام الامور
بس عارف دة ممكن يتصلح غصب عنهم مش بمزجهم
لما يتم تنسيق مرورى على قدر عالى من الثقافه المروريه موش مجرد جبايه وفلوس تتلم وخلاص
ساعتها بس ممكن اقولك ان بنسبه عاليه هيتم تحقيق التزام مرورى عالى جدا ودة اللى الواحد يتمناه ptmnlo123per154

أنا معاكي ان الموضوع خرج عن السيطرة , بس في نفس الوقت اكيد كل الناس الي معترضة على حاجة زي كده لو فكرو ا على الأقل انهم يوصلو صوتهم و يعلنو انهما عايزين حاجة زي كده تتغير و لو قلنا اضعف الإيمان حملة على الفيس بوك زي الحملات الي بتطلع انا شفت حملات في الفيس بوك زي حملة خلوها تصدي و موديلها يعدي عشان اسعار السيارت في السوق المصري شفت حماسة للموضوع ده يا ترى الناس لو بقى عندها الحماسة دي في موضوع زي ده و مش معتبراه موضوع ثانوي مش ممكن تحصل حاجة , او ممكن جورنال زي المصري اليوم ينكش الموضوع , و لا برنامج توك شو يتكلم , عارف ان ده ممكن ميكنش كافي و احتمال ميحركش الميه الراكده بس يا ترى لو حاولنا بشكل عملي , مش يمكن ناس من المسؤلين تحس في ناس مش نايمة على روحها و بطالب بحاجة هي مقتنعه بيها , مش عايز ابقى متفائل و لا متشائم اكتر من اللازم بس لو نقدر نبدا باول خطوة لي لا وومكن ربك يوفق؟

التعديل الأخير تم بواسطة pro a7mad ; 31-08-2009 الساعة 11:52 PM