قديم 24-01-2010, 12:10 AM
الصورة الرمزية solidsnake
solidsnake solidsnake غير متواجد حالياً
من انا؟: علاء الدين المنصورى
التخصص العملى: جيوفيزيقى بشركة خدمات بترول ( بى جى اس )
هواياتي: تنس الطاولة

الموقع: القاهرة ( الحلمية الجديدة ) الجيزة ( حدائق اكتوبر )
solidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to behold
افتراضي رد: زيارتى لمعرض اللوجان.........

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringoo مشاهدة المشاركة

بكل امانة وصراحة اللوجان صفقة رابحة بكل المقاييس .. اذا كانت فيها بعض الملاحظات فهى ملاحظات مقبولة جدا
من اهم النقاط التى تحسب للوجان ان احنا حتى الان لم نسمع عن اى عيوب صناعة ظهرت فى السيارة او اى شيئ يؤثر على اداءها
اوبشن العربية محترم جدا ... ركوبة حلوة وعربية امنة على الطرق .. فعلا العربية تعطيك احساس بالقوة و الامان التام ...
ويا سلام بعد ما تاخد على العربية وتفهم كويس طريقة سواقتها حتحبها جدا
اللوجان دلوقتى مابقتش زى الاول اللى حيشتريها حيبقى بيغامر او بيجازف بالعكس
انت لو عايز تمشى جنب الحيط يبقى تشترى لوجان نظرا لانتشارها وظهور بعض قطع الغيار خارج التوكيل فى وقت قياسى من بدأ انتشارها
وربنا يوفقك لما فيه الخير .. واى استفسار انا تحت امرك
طب حيث كده بقى ممكن تقوللى انت عامل كام بالعربية لحد دلوقتى و ايه العيوب اللى ظهرت فى الاول و اتحلت فى اول صيانة
و نظام الصيانة فى التوكيل ايه و اسعاره ايه
و فى نقطة تانية , انا واحد دماغى متبرمجة اوتوماتيك , بس على اد فلوسى مفيش حاجه اوتوماتيك و حلوة غير اللوجان
هل هاتعب فى السواقة او هاعانى علشان المانيوال ,,,,, وبصراحة كمان انا مقلق لكونها لسة جديدة

شعبنا قامت قيامته، اى حد يهين كرامته نقل قيمته ونبقى كلنا ايد فى ايد
ام الدنيا بقت ابوها ، واللى يتطاول عليها ، جابه لنفسه و تانى نربيه من جديد