قديم 30-11-2012, 05:20 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام بخصوص النترا 2012 !!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla مشاهدة المشاركة

أقولك أنت بتقول كده ليه يا أستاذ شريف .....
عشان أكيد مجربتش القرف بتاع الميكانيكيا و وجع الدماغ أو على الأقل و انت ماشى لا تأمن للعربية و إن ممكن يحصل أى عيب فنى فيها و تروح التوكيل و يقولولك ده عيب فردى و الفردى بتاعهم ده بيحصل فى عربيات كتيير وده عشان احنا بيتصدرلنا نفايات السيارات الصينية و ده ميمنعش إن فى منها كويس بس فى دول أخرى و لكن عُمر قطع غيارها الافتراضى أقل من اليابانى و الكورى و طب تصدق أنا بقالى 12 سنة مبركبش غير الكورولا و عمرى ما عرفت يعنى ايه صيانة دورية و لا عملتها و عمر العربية ما عملت معايا موقف واحد بايخ و لو كانت معايا عربية صينى كانت فتحت بقها من قبل ال50000 من استخدامى القاسى و أنا حاليا عامل 70000 و مغيرتش أى حاجة فى العربية غير البطارية مرة واحدة و العجل و الزيت و فلتر الزيت فقط .

هذا الفرق لن يعرفه و لن يفهمه إلا من استخدم هذه السيارة و عرف يعنى ايه يحط رجله على البنزين و ينسى إن العربية ديه شغالة بقطع غيار.
و بعدين أنا أرفض ركوب الكورى تقوم تقولى هات صينى

ما هو لو الكورولا معملتش كده معاك ما تبقاش كورولا ولا بنت تويوتا