قديم 17-10-2010, 09:19 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور و تقرير مقابله طنطا الاولي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedkamel8677 مشاهدة المشاركة

الف شكر يا استاذ حازم على المقدمة الجميلة دى و ان كان فى حد لية الشرف فهو انا لتعرفى على راجل محترم زيك و كمان لانضمامى لجروب مصر موتورز و بشكر الاستاذ ابو نورا و كل القائمين على الموقع لحسن ادارتهم للموقع و الاهتمام بالجانب الاجتماعى و اتمنى انكو تشرفونى هنا فى الدانمارك و انا مستعد لتقديم تذاكر الطيران ذهاب و عودة شاملة الاقامة فى منزلى المتواضع كهدية منى الى الاستاذ ابو نورا و الاستاذ حازم خضر .. و ارجو قبول هديتى المتواضعة و التى لا ترقى الى مقامكم الكريم .... و على فكرة انا نازل مصر قريبا جدا ان شاء الله لعمل شيئ قد يسعد كل اعضاء المنتدى
اولا شكرا ليك علي اول مكالمه توصل للمقابله يا محمد باشا
و بعدين انا لساني عاجز عن شكرك علي دعوتك الكريمه و ضيافتك
ان شاء الله نشوفك في مصر قريب و رقمي معاك اول ما تنزل قول و نتقابل ان شاء الله

حـازم خـضـر