قديم 28-05-2012, 01:06 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة سيارة الشعب 128(لو عندك سؤال او مشكلة ادخل حطها وهنجوبك فى اسرع وقت)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farouk89 مشاهدة المشاركة

والله انا برضه مريت بيوم سيء زي ده النهارده قلبي معاك معلش الحمد لله انها عدت علي خير وقدر الله ومشاء فعل انا عامل زي قفل للبطاريه كده ديه تقلل شويه موضوع السرقه بس الحمد لله انك بخير يا باشا وان شاء الله تعدي الامتحانات وتبقي زي الفلل والحمد لله المشاكل الي كانت عندي راحت معدي بس النهارده رحت احط بنزين وفعلا اللمبه مبقتش تنور بس يادوبك طالع من البنزينه العربيه بطلت وحلفت مدور جبتلها الميكانيكي بتاع المحطه طبعا حرامي جدا فك الابلتين والكوندنسر وركبهم زي العبيط تاني وجيه فك علبه الدريكسيون ومعرفش عمل ايه رحت دايره وبطلت وشغلت دارت قالي سلك الكونتاكت كان واقع وكان عاوز 20 جنيه المهم ادتله 10 وقلتله ربنا معاك مفيش غيرهم ويادوبك لفيت الاشاره وقفت تاني احتست بقي مش هطول عليك بس الكوندنسر طلع بايظ واتصلت بميكانيكي غيره بواحد استيراد والحمد لله الدنيا تمام الوقتي

المهم شد فالامتحانات وربنا يوفقك ان شاء الله
مينفعش تغير الكوندنسر باستيراد لان الكوندنسر ما هو الا مكثف وليه عمر افتراضى ولو اتعرض للرطوبه وكدا بيقلل جدا من عمروا الافتراضى وهل حضرتك متأكد انك اشتريت الابلاتين والكوندنسر الانجليزى ولا الفرنساوى مع الحاجات اللى انت اشتريتها ولا حضرتك اصلا مشتريتش ابلاتين وكوندنسر مع العلم الابلاتين والكوندنسر الانجليزى كويسين جدا والحمد لله بيعيشوا بقالهم بتاع ثلاث شهور معايا وشغالين كويس وكل مره كده قبل كده كنت بجيب الفرنساوى ممكن يلدع بعد اسبوع مع العلم الانجليزى علبتهم زرقاء فى احمر كدا و على العموم سيب الكوندنسر ياخد وقته لغاية ما يبوظ وابقى اشترى ابلاتين وكندنسر انجليزى من محل قطع غيار عليه ضغط وبيبيع كتير علشان الكوندنسر ميلحقش ياخد رطوبه والحمد لله انها جت على اد كده

وربنا يسترها ان شاء الله فى الامتحانات

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام