قديم 04-05-2012, 08:35 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي سؤال مهم فى الترخيص

السلأم عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا محتاج مساعدة حضرتكم فى نقطتين مهمين خصوصاً وأنى ناوى أن شاء الله أشترى عربية جديدة أن شاء الله الأيام اللى جاية وكنت عاوز أعرف

1-- أنا بيعت أخر عربية معايا بتوكيل ومش بعقد مسجل , فهل ياترى لما أجى أرخص التانية فى نفس المرور هايضيفوا عليا ضريبة ترفيه على أساس أن الأولأنية لسه بأسمى ؟ وفى هذه الحالة أيه اللى المفروض يتعمل ؟ 2- كنت عاوز أعرف حاجة كمان , فى حالة لو أنا أشتريت العربية من القاهرة وجيت بيها سايقها من القاهرة لجنوب سيناء بدون نمر ولأحتى نمر تجارية لأن هايبقى صعب عليا أخد النمر التجارية من القاهرة وبعدين مش عارف أزاى هارجعهم تانى خصوصاً أنى مش ناوى أنزل على طو , عاوز أقول أيه اللى ممكن يحصل لو مشيت من غير نمر ؟
وشاكر جداً لحضراتكم مقدماًل

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله