قديم 01-11-2011, 12:28 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الABS وسنينه !! تجربه مريره!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodina1 مشاهدة المشاركة

لاة ما انا عارف الموضوع دا عشان كدة مبحبش نظام الفرامل دا بص يا صديقى اقراء كلامى للاخر وانت تفهم
1-من اخترع هذا النظام هم الالمان فى حدود التسعينات لاسباب عديدة
2-اخترعوها للعربيات عندهم وبعدها الدول التانية اليابان كوريا وهكذا
3-طبعا هناك مفيش حاجة اسمها مطبات نهائى بمعنى الكلمة لانى لو انت حقوق زى وتعرف دستور الخارج هتلاقى انى فى قانون معمم فى كل بلاد اروربا وهو تحريم المطبات دوليا
يعنى مفيش حاجة اسمها مطب اخرك فى الكلام دا نقرة فى الارض
4-لذلك هتلاقى هناك محدش بيدوس فرامل عشان يقف نهائى طبعا مش فى كل المواقف انا بقول اغليبة التوقف هتلاقى مثلا طوبة فى الشارع من انحدار جبل ومثلا نقرة فى الارض عايزة تفاديها الكلام دا كلة مش عايز توقف تام وسريع لاة عايز فرامل ونفس الوقت عجلة توجية لتفادى الموقف
5-واخيرا
هنا بقى فى مصر هه ام الدنيا عايز فرامل اية بى اس تعمل اية بيها هنا هههههههه انت عايز فرامل تدوس تقف زى العادية لانك هنا بدوس جامد لية عشان متخدش المطب الحقير اللى فى وشك يعنى معاك اية بى اس وقابلك مطب هههههه هتحود شمال او يمين هتاكلة هتاكلة مفيش غير انك تقف خالص طبعا دا فى مصرنا الحبيبة طب لو نقرة اساسا فى مصر متعرف حاجة اسمها نقرة دى بتبقى حفر يعنى هتقع فيها هتبوظ العربية يعنى لازم تقف برضة
وعشان كدة لما جبت العربية بتاعت والدى صممت فى المعرض انها تكون من غير اى بى اس والراجل يقولى ازاى يا عم دا احسن ليك وانا اقولة لالالالالالالالا يعنى لالالالالا
وفعلا كلامى ابويا عرفة بعد ما شاف بنفسة مشكلتنا هنا فى مصر يقولك دى خاصية جامدة دا مش عارف اية دا طلعت فى بلاد برة يبقى لازم نستعملها هنا لالالالا انسى احنا بنجيب اى بى اس هنا فى مصر عشان بس وقت البيع العربية تجيب سعر عالى اصلى فيها اى بى اس
ههههههههه ويبقى شعب مصر كما هو وتبقى مصر كما هى ام الدنيا
R OSE4U

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share