قديم 26-08-2010, 12:38 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ساعدونى رجاءا أنا فى حيرة شديدة وامامى حتى الغد

متشكر يا رجالة بس ممكن لو سمحتم تقولوا لى الإعتراض على ايه؟ على الثمن ولا على الحالة؟؟ تذكروا ان بشترى مستعمل. هو أنا قلبى رايح للأولى بتاع الإمكانيات الكتيرة بس عقلى رايح للثانية اللى عملة كيلوات اقل وحالتها احسن بس هتبقى زيها زى الماتركس بتاع غبور... طبعا السعر المذكور مش نهائى وفى فصال الف جنية وأكتر.....

المشكلة انى زنقت نفسى فى المنطقة الحرة فى شبين الكوم وفى تاجر واحد فقط فى المنطقة الحرة وبقالى شهرين متابع معاه لحد ما جاب العربيتين دول وقالى لى ان دة أحسن المعروض. محرج أرفض الأثنين وأضطر استنى شوية لحد ما يتصرف لى ويمكن يزرجن معايا لما يلاقينى مش مريحة ومتعب معاه.... هل من نصيحة اخرى؟؟؟؟؟