قديم 11-06-2011, 03:51 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حــــــادث بسيــــــــــط بالســـــــــــــــــاجــ ــــــــــــــــا لكن الايرباج فتحت ....ميزة أم عيب ؟!!

ولا يهمك يا باشا وزى ما انت قلت فى بلاوى كتير والله غير كدا واكتر وربنا ستر معاك الحمد لله
اولا طالما جبت بالعربية السرعة دى تبقى تمام ومفهاش اى حاجة نهائى والكلام بالنسبة للعفشة وكمان الريداتير والقنطرة وصدقتى انساهم تماما لانى لو فية ولو خرم ابرة فى الريداتير وانت على اغلسرعة دى كان مؤشر الحرارة على جدا
وطبعا القنطرة سليمة انن السرعة دى لو كان فيها حاجة كنت هتحس برجة وعدم اتزان العربية وخبط فى العفشة من تحت او تزييق جامد كلها اعراض القنطرة لانى القنطرة زى الجسر اللى رابط حاجة بحاجة
يبقى كدة من النحية الفنية والمكانيكية تمام الحمد لله ومتفكرش تانى فيهم صدقنى
نيجى بقى لحزام الامان بص اسال على بتاع الفيرنا هتلاقية رخيص وهو لونة رصاصى غامق ممتاز على فكرة وسهل جدا فى الشد واللم وسريع فى اللم
ركبة وتوكل على الله بس نصيحة خلى اللى هيركبة يجيب الحزام بتاع الكرسى اللى جمبك يركبة عندك والحزام الجديد يركبة النحية التانية ويوصل سللك نور الحزام كويس وشكرا انسى الحزام نهائى بس خد بالك اعمل التبديل دا
الدريكسيون بقى اخر حاجة ودا اسهل حاجة طبعا وفكرتك جميلة جدا بس حاول تجيب جلد قوى وفاخر وهو انا مش متخيل المنظر وياريت تصورة وترفعة وانا اورية لوحد صديقى محترف فى الحاجات دى هو يقولك تعمل اية بالضط وممكن يكون عندة حاجة افضل
وربنا يستر طريقك وطريق كل الناس وطريقى برضة والحمد لله رب العالمين

التعديل الأخير تم بواسطة memodina1 ; 11-06-2011 الساعة 04:25 PM