قديم 03-11-2010, 01:00 AM
الصورة الرمزية magd131
magd131 magd131 غير متواجد حالياً
هواياتي: مصر موتورز و القراءه

magd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: (جهاز حماية المستهلك) تليفونات عنواين

السلام عليكم اخي الكريم ابو نورا
اولا بشكرك علي مواضيعك المتميزه والمفيده وربنا يوفقك
انا عاوز اعرف افضل معرض سيارات في مصر من ناحيه المصداقيه في التعامل والالتزام في المواعيد ونظم التقسيط التي يتعامل بها
عارف يا ابو نورا ليا صديق اشتري سياره من معرض في الغردقه واتفق معاه علي سياره كيا سيراتو ودفع عربون علي ان التسليم بعد 10 ايام المهم راح يستلم السياره لقي سياره داتسون وصاحب المعرض مصر علي ان هي دى السياره المتفق عليها وصارت مشكله المهم صاحب المعرض قاله اصبر اسبوع كمان لحد ما تيجي دفعه جديد الكلام ده كان انهارده وادينا مستنيين علشان كده انا قلقان اروح اى معرض احط فيه تحويشة عمرى وفي الاخر يطلع كله نصب في نصب ولاني اشتريت سياره قبل كده من واحد قريبي عنده معرض و ضحك عليا واكلني الاونطه كانت لانسر مستعمله واكتشفت المقلب الكبير بعد ما اخد السياره
ممكن ترشحلي معرض في القاهره يكون سمعته طيبه

محمد مجد