قديم 15-12-2013, 04:23 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monami101 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
إزيك يا سيف باشا
انا وضعى كالتالى:
موظف حكومى / مقيم فى الجيزه / شقة إيجار قديم وايصالات المرافق بإسمى / مفردات مرتب فى حدود 3900 جم / المرتب محول على البنكالأهلى فيزة مرتبات
انا معايا مقدم فى حدود 30000 جم
كنت عاوزBYD F3 التقفيل الصينى 1500 سى سى
ينفع تقسيط مباشر؟؟

أنا مش هتصل بحضرتك علشان مابتردش ..بس لو فيه إمكانيه ممكن تبعتلى ع الميل وتوضحلى أقدر أقابل حضرتك إزاى؟؟
دا الميل بتاعى :monami101@gmail.com
ولسيادتكم جزيل الشكر
حضرتك لو اتصلت بى وكان معى تليفون اكيد انى مش هتصل بكل الناس ال بتكلمنى ويكون معى تليفون اخر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monami101 مشاهدة المشاركة

هوا أ / سيف لا بيرد ع التليفون ولا بيرد على المنتدى ليه .. ياريت إدارة المنتدى تغلق الصفحه أحسن طالما ما فيش أى تفاعل من أ / سيف معانا
عشرات الاعضاء يقومون بالاتصال بى يوميان واغلبهم يتصلون فى اوقات مناسبة من الساعة 1 ظهرا الى الساعة 10 مساء