قديم 10-12-2010, 01:17 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "ميتسوبيشي" قد تجمع سياراتها في مصر

ادارة نيسان يابانية بالكامل و ده اللي انا باقول عليه! فعلا تقفيل ال 128 كان تعبان شوية بس دي عربيه موديل 1973!!! و بتتصنع في مصانع حكومية! و والله انا والدي معاه العربيه من 1996 اول يد نوفا زيرو من المصنع و الخامات بتاعة التابلوه احسن من العديد من السيارات الصيني الموجوده دلوقتي في السوق موديلات 2007 و 2010 !!!! و الاكر سليمة لحد دلوقتي فابريكه بس الشماسات هما اللي باظوا! 128 دي عربيه ايقونه و فعلا جودتها عالية جدا و خلتني احترم الاوروبي ( مش بتكلم عن تكنولوجيا او شكل و لكن خامات) احزمة الامان في عربيتنا كانت سلوفيني و مش عارف ايه صربي و الكراسي اوكراني كانت سلطة! النوفا دي
عموما انا مش بتكلم عن مصر هي امي نيلها هوا دمي! لأ لو منتج مصري وحش يبقى مع السلامة!! بس الصني و ان شاء الله الانسر عربيات روعه و التقفيل المصري لم ينقض منها شيء ولكن اضاف اليها سعر منافس! و السعر مش في مصاريلف العماله بس لأ ده الجمرك في المحلي على قطع الغيار فقط بنسبة 10% و الضريبه بنسبة 10% بدل 40% جمرك و 15% ضريبه و 3% سيف وارد!!!!! عرفتوا الفرق جه منين؟ طبعا الفرق ده مبيبانش مع غبور و منصور لانه بيدخل كله جيب البيه