قديم 24-10-2010, 06:55 PM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light
افتراضي رد: السيارة الجديدة إنجلون ENGLON من جيلى

سلام عليكم
الاخ الفاضل الاستاذ سيف شكرا على ردكم ولكن لو حضرتك شوفت المبلغ المدفوع وهو 79000مش مبلغ هين واحنا يامصريين اغلبنا مش من السهل حصوله على المبلغ ده واللي معاه طفح الكوت وهايدفع دم اهله ويمكن تحويشه عددة سنوات من العمل والعذاب في بلد مثل بلدنا وبالتالي لازم يكون عنده على الاقل شوية ثقة في العربية اللي هايندفع فيها المبلغ ده وحتى يومنا هذا كل اللي بيشتروا العربيات الصيني بيشتروها وهما حاطين ايديهم ورجليهم على قلبهم ولما بتحصل مشاكل بنقعد نهون على نفسنا ونقول دي حاجات بسيطة. ومثل ماحضرتك قلت انا متحمس ليها اكييد متحمس لاني جربتها بس اضايقت لما حصلت مشكلة المساعدين والتكييف طيب المساعدين اتغيروا والتكييف نروح التوكيل يفضل شغال ولما نخرج من عندهم بعشر دقايق يبدأ يفصل ويشتغل يفصل ويشتغل يمكن بعيد عنك وعن السامعين فيه عفاريت ههههههههههههههههه
على فكرة انا لو جيبت عربية الفترة الجاية هاتكون صيني لاني زي الكل عاوز عربية شيك وسمعة من التوكيل وتكون امكانياتها عالية بس احنا نتمنى من بتوع التوكيلات انهم مايستهينوش بينا احنا كشعب مصري ويضحكوا علينا بشكل خارجي بدون مضمون
واخيرا اسف على الاطالة