قديم 22-08-2010, 09:05 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عام الحزن(الثنائى اللى جاب اجلى الوطنى للتنميه - قناة السويس للتامين )

معلش يا أستاذ أحمد أكيد ربنا هيعوضك باللى حصل خير, وأكيد بشكل أو بأخر ده كان فى مصلحة حضرتك.

أنا والدى كان عموما بيكره حاجة أسمها التقسيط وعمره ماكان يحب يقسط جنيه واحد على أى حاجة علشان محدش ضامن الظروف.

وشركات التأمين من الحكايات اللى بقرأها وبأسمعها بقت فى قمة الأستهتار واللامبالاة والنصب, بس حضرتك فعلا كان لازم تبص على كل خرم فى الوثيقة وتفحصها تانى مع محامى, بس محدش بيتعلم ببلاش.

الحمد لله على كل شئ, وشكرا لحضرتك لمشاركتك قصتك, وفعلا علمتى أحذر من حاجات كتير ممكن كنت أقع فيها.

وربنا يرجع لحضرتك حقك, وعقبال متأمن على البى أم الفئة السابعة.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.