قديم 22-09-2012, 04:25 AM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: على شان تتاكد من صحه الوثيقه((( قناة السويس للتامين ))) غايه فى الاهميه ارجو القراءه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عدوي مشاهدة المشاركة

استاذ عمرو
ارجو توضيح ماذا تقصد بالوسيط المذكور في كلامك السابق
هل هو سكرترية المنتج
ام هو وسيط التامين
عشان الواحد يعرف يرد صح على موضوعك
السلام عليكم انا مش عارف انت فهمت ايه ولا هاترد على ايه انا كلامى واضح التاكد من شخصيه المنتج و التعرف عليه شخصيا منعا للمشاكل على شان الى اشترك مع حد يعرف هوة بيتعامل مع مين
على شان فى ناس مش بتقول للعميل على شروط الوثيقه و بيرجعو يتصلو بينا احنا و نحل فى مشاكل

انا بقى بوعى العميل الخاص بشركه قناه السويس الى عاوز يتعامل مع قناه السويس يتعرف على الشخص كويس و يعرف هوة مين و بيشتغل فى الشركه ولا لا

لان العميل بيفرح بالسعر الرخيص و لما العربيه تتخبط يرجع يندم و يلاقى عليه فلوس الدنيا و نتكلم مع العميل يقولك ماحدش قالى حاجه

و تنبيه للساده العملاء نرجو منهم قراءه الوثيقه جيداا و مش هاتخسر حاجه لو قمت بزياره للمنتج فى الشركه

ارجو انى اكون وضحت كلامى و منتظر ردك ......

عمرو احمد
01003388954