قديم 27-02-2010, 05:46 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كدب الحكومه و قله الأدب (شئ طبيعى - احنا لسه ماخدناش على كده؟)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

ايوه كده يا عم فكها , بس برده محسسنى انى جاهل و مش فاهم قصد الدكتور و بتقولى ارجع لكلامه مره تانيه برده هههههه
عم خالد يا خليفه انا خلصت تعليم من 20 عشرين سنه فبلاش الحصص ام بلاش دى لأنى عمرى ما اخدت درس خصوصى حتى بفلوس وللا مجموعات ببلاش و سيب العصايه اللى فى ايدك دى بقى علشان وزير التعليم شرانى زى ابوه و مابيستخدمهاش فى الضرب يا - كبير - هههههههه
و على فكرة الانسان يعيش طول عمره يتعلم ولما ربنا سأل سيدنا موسى عن اعلم اهل الارض فقال له انا اعلم اهل الارض قال هناك من هو اعلم منك فاذهب الى مكان كذا وستجد رجل يقال له كذا فاتبعه وقصة سيدنا موسى مع سينا الخضر معروفة يعنى
وياعم متزعلش وحقك عليا انا مستعد اتعلم لحد م اموت ولاتزعل نفسك خالص لان نبرة كلامك بتقول انك زعلان