قديم 01-08-2009, 03:25 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله النهاردة السريعه ^_^

انا اولا بعتذر جدا جدا على اللى حصل انا يوم الجمعه ده كان كله ميكانيكا و شحم و زيت و اجه جميبله خالص

بعد الصلاه على طول اخدت عربيت ابن خالتى و عملتلها صيانه فى الرحاب و انا راجع فوت على الشباب فى الربوه و كان منظرى مايسرش خالص خالص (تيى شيرت كان ابيض الصبح و شبشب ) قولت اسلم و امشى على اساس انى اقابلهم فى مصر الجديده و يدوبك روحت لقيت دكتور عبد السلام بيكلمنى من السعوديه علشان يطمن على المقابله و يسلم على الناس كلهم لكن انا قولتله انى لسه فى البيت و هاروح ليهم كمان ساعه

للاسف لسه هاقول يهادى لقيت واحد حبيبى جدا جدا بكلمنى و يقولى انا عربيتى لمبه الاتشيك نورت و انا مش عارف اعمل ايه بصراحه صعب عليا و مقدرتش اشوف عربيه بتسنجد بيا و ما الحقهاش

المهم اخدت العريه و حطتها على الجهاز و الحمد لله تم اصلاح العيب

بعد كده قولت اروح بقى على المقابله و نا كل ده مع ابونورا على الموبيل من ان للاخر

المهم نزلت ادور عزيزه الذيذه بتاعتى لقيتها مابتدورش انا بصراحه اذبهليت قولت هو اللى بنعمله فى الناس هايطلع علينا ولا ايه يا جدعان

سالت مين خرك بالعربيه لقيت اخويا الصغير بكل براءه بيقول انا خرجت بيها و كنت شايل الكنبه علشان كنت بحمل حاجات كتير

اتارى الباشا خلى سلك الطرمبه يلمس فى جسم العربيه و انا جيت ادور بعد كده الكتاوت ربت و طبعا عقبال ما قدت ادور على الكتوت الاصلى و كده لقيت المقابله خلصت و دكتور عيبد السلام بيكلمنىو بيقولى هات الناس بقى اسلم عليهم

ولتله ياراجل هو انت فاكرهم زي بيسهروا ده انا و انت بس اللى فاقديين فى المنتدى ده هههههههههه

و خلص اليو على كده

يارجاله اا بعتذر جدا جدا جدا ليكوا ياريت محدش يزعل منى

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات