قديم 27-02-2012, 11:46 AM
moh_amary moh_amary غير متواجد حالياً

moh_amary will become famous soon enough
افتراضي رد: ياريت حد يجاوبني انا هجيب الوجان ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rasmy28 مشاهدة المشاركة

الف الف مبروك ربنا يبارك فيها ان شاء الله انا سبقتك ولف فى الجروب كده واقرى موضيعى هتستفاد منها
ان شاء الله اتوماتيك ولا مانول

اولا الوكيل من انظف مايكون فالناس زي مبتعاملنا باحترام نعاملها باحترام كلامهم واضح ممنوع تركيب اى حاجه ليها علاقه بظفيرة الكهرباء واله الكهرباء هتخرج من الضمان فيرت بلاش تلعب فىا لعربيه وخصوصا ان تستفيد من الضمان وعمتن بالنسبه لسنسر بارك فهما منزلينه فى التوكيل يركب ب 350 جميه ثمنه و 350 تركيب "سعر مبالغ فيه لكن انا بكلمهم انهم ينزله سعره علشان الناس تركبه وخصوصا انا لعربيه فعلا محتجاه لانها شنطته عاليه جدا "
اما عن الانزار فبعد مناس كتير طالبت بيه التوكيل بيتفاوض معه الشركه الفرنسيه انها تنزل نوع مضمون منها لان الفكره انهم لا يثقوا فى الانواع الصينى الموجوده فى السوق خوفا على العربيه ولسه بتفاوض على سعره لكن بتوعد انه هيكون سعره معقول

الفرش مفيش فيه مشكله انا من المنصوره فمش اعرف حد لكن انا نفسى اكون فى القاهره علشان اعمل عند جنز كار فلو تروحله وتضحى شويه معلشى مش كل مره بتعمل فرش وبصراحه مش اى حد يفك العربيه وهى جديده انا كتير بفكر اجى مخصوص علشانه شغله فعلا مميز ونادر تلقى زيه

وعمتن من خدمات توكيل رنوا الفريده والجميله انه عامل صفحه على الفيس بوك ترد على استفسارات الناس وتقول كل جديد على مدار الساعه
http://www.facebook.com/renaultegypt
فاسالهم عن اى حاجه تحب تعرفها

وان شاء الله نبارك قريبا
وربنا يحميها ويعطيك خيرها ويكفيك شرها
تحياتى
محمد رسمي
و الله رايك محترم جدا يا استاذ محمد

وعاوز استفسر منك علي يعني لو غيرت الكاست ولا ركبت دي في دي ولا ركبت سنسور بارك ولا dvd هتخرج العربية من الضمان
وكمان لو غيرت زيت بره بعد 1000 كيلو مثلا هخرج من الضمان بحكم ان انا ساكن في البحر الاحمر وبنزل القاهره علي فترات متباعده