قديم 27-12-2013, 01:58 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يسقط حكم العسكر

ههههههههههههههههههههههههه
مع اني برد عليك ياوليد يا ارهابي بس قسما بالله قرفان اعمل اقتباس لمشاركتك وارد عليها
قولت ارد بس
يكفيني فقط يا وليد يا ارهابي اني جبتلك عقده من اللي عامله فيكم ومروقكم لدرجه انك بتجيب سيرتي في كل المواضيع هتجنن كده خلاص وهتلم ورق
كده بقي بتفكرني بخطيب اخت محمد هنيدي في فيلم امير البحار لما ياكل بالقلم من الواد الاسود ويقله انا عاوز اعمل راجل في بيتي
ده اخرك يا ارهابي يدوب تعمل راجل علي النت او في بيتك
وقريب هتلاقي واحد اسود كده برده بيضبطك في امن الدوله

مع اسفي واعتذاري يا ابو نورا اني اتكلمت في موضوعك علما اني لم اشارك في الموضوع من قبل بس انت عارف اني متكلمتش الا لما الارهابي اللي اسمه وليد اتكلم وبرده جاب سيرتي مع اني منبه عليه انه ميوجهليش كلام او يكلمني وقولتله مش عاوز اعرفك ولا يشرفني اعرفك ومفيش فايده بس مع الاسف معندوش دم وبارد اكتر من مره والله وبرده يعمل اقتباس لمشاركاتي ويرد لدرجه ان الموضوع ده قسما بالله اول مشاركه ليه فيه بتابعه فقط وبرده جاب سيرتي ومفيش فايده عاوز يتهزق
يا مشمش اناتوقيعي مكتوب فيه سانكسر حين ينكسر الماء ومبتعبش اتعلمت اعامل الاخوان الارهابيين اللي صابعهم مقطوع

عذرا يا وائل بيه
وللي ميعرفش انا مش عاوز حكم عسكر ولا بحبه بس لما يبقي العسكر والاخوان الارهابيين ومفيش غيرهم تغور الاخوان في 600 داهيه والجيش يبقي حلو واوي كمان
وواي حد ضد الاخوان الارهابيين انا معاه حتي لو طرطور
واي حد ضد العسكر ماعدا الاخوان الارهابيين ومن يواليهم او يؤيدهم انا معاه
مع تحياتي للاخوان الارهابيين في المعتقلات

التعديل الأخير تم بواسطة tamer.koko ; 27-12-2013 الساعة 02:50 AM