قديم 09-01-2009, 12:15 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اغيثونى الرخصة انسحبت منى ارجو المساعدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lancer.style مشاهدة المشاركة

انا متقبل كلامك و فاهمة

بس لما انت تساوى الى بيمشى على 150 زى الى ماشى على 95

يبقى الواحد يعمل اية....

و بعدين الردار ذات نفسة ظلم

تخيل معايا....

هو بيبقى عبارة عن جهاز بيلقط سرعة العربية الى معدية من قدامة ممكن يكون واحد محظوظ

ماشى طول الطريق على 150 و حظة انة يجى عند الردار و يهدى و الطريق يقة ولا ميعرفش ياخد غرسة

عكسة واحد منحوس يجى عند الردار او قبلة و يجرى و يتلقط سرعة يبقى حلها اية سعتها يبقى فية عدل ولا لا

(هل و جهة نظرى صح ولا لا )

شكرا يا سام على الحوار الجميل و المشاركة ديت
تزعل مني لو قلتلك لا

اولا .... المفروض ان الغرامه بتزيد مع زياده السرعه ... يعني اللي فارق 10 كم غير ال 20 غير ال 30 ... و كدا لحد فرق معين بيبقى خلاص كدا عدى و بيدفع تقريبا 500 جنيه ... للأسف مش فاكر الارقام بالظبط دلوقتي بس ححاول اجيبها لو تحب ...
لكن الواضح انه اساسا مكنش فيه رادار و شافوك ماشي بسرعه فادولك المخالفه و على مزاج معالي البااااشاااا ptmnlo123per169

ثانيا ... المفروض تبقى ماشي ملتزم على طول الطريق ...
الظروف و الحظ و النحس و الغرز دا موضوع تاني خااالص ....
غرز ايه يا راجل يا مفتري ... دي مخالفه تانيه لوحدها !!!!ptmnlo123per113

وبعدين لما تكون الناس كلها بتجري و بعدين تلاقيهم هدوا مره واحده ... يبقى نهدي معاهم علشان منلبسش رادار على 150 و نقول حظنا وحش ...

انا مره كنت ماشي ملتزم بالسرعه و واحد فضل ماشي قدامي بطيييييييييء في نص الطريق ... لا بيعديني و لا بيسرع ... وكان الطريق ضيق ... اول ما طلعت منه شديت سرعه من خنقتي .. اتلقطت رادار ...
حظي وحش اه ... بس انا اللي جريت ... و على نفسها جنت براقش ptmnlo123per156

بص ... مش حقولك مبجريش .... بس بجري لما اكون مطمن ان مفيش رادار والطريق يسمح ... يعني كاشف الاتجاه العكسي و الناس مبتديش فلاشر وكمان الطريق سالك ... مش غرز و حركات
المحور بطلت جري خلاص من ساعه ما جابو السورنتو
وطبعا بتبقى في حتت محفوظه ان الرادار بيشتغل عندها ... فلازم اهدي فيها في جميع الاحوال .... احتياط يعني ...ptmnlo123per193

ميش كيدا و لا ايييييه يا اثتاذ لانثر ptmnlo123per194

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &