قديم 28-06-2010, 02:28 AM
shooshoo shooshoo غير متواجد حالياً

shooshoo will become famous soon enough
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

لكن متقدريش تنكرى ان البنات اللى معندهومش فكرة عن السواقة اغلبية واحنا هنا بنتكلم عن اغلبية لان لكل قاعدة شواذ
لكن وبصراحة الاغلبية بتاعتكو معدية ال98% بالراحة منكو مبيعرفوش يسوقو ولاعندهم فكرة عن السواقة
وده بناء على تجارب شخصية لانى لفيت مصر كلها من شرقها لغربها واجازة بالعافية من السواقة دلوقت لان عضلات رجلى جالها اجهاد من السواقة
وانا منكرش انى اتعرضت مرة لواحدة راكبة شيروكى وعمالة تغتت على خلق الله وطبعا العرق الصعيدى نط وجريت وراها وعملت كام حركة اكروبات لمت نفسها بعدها ومشيت على المحور منتهى الادب وطبعا اللى ضايقتهم لحقوها وكل واحدة خبطها كلمتين لكن بصراحة متمكنة جدا من السواقة واللى غاظها اكتر ان عربيتى نيسان صنى فبالنسبة للشيروكى عربية على ادها بس حظها الزفت وقعت فيا وانا واخد فرقة ميكروباس وشهادة من كلية الميكروباس الدولية فلمت نفسها لحد الدائرى و كل واحد فينا مشى فى اتجاه مختلف
بس دى واحدة بس اللى قابلتنى متمكنة جدا فى سواقتها
ومشفتش حد بعد كده ولما قلت نسبة ال98% من البنات والستات معندهومش فكرة ده طبعا مجاملة ليكى لكن هما حوالى 99,9 %
يا سلااااااااااااااااااام
يعنى انت عاوز تقنعنى انك مشيت ورا كل البنات الى سايقين فى البلد وحكمت كمان انهم مش بيعرفوا يسوقوا
وهى بقى السواقه هى الى انت قولت عليها دى مع البنوته الى راكبه شيروكى؟؟؟