قديم 17-11-2012, 04:22 PM
mms mms غير متواجد حالياً

mms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant futuremms has a brilliant future
افتراضي رد: الجزء الثانى من: ايمجراند ...............خدعه جديده من غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osa92003 مشاهدة المشاركة

ياريت حضرتك تكون ردك فى حدود الكلام المكتوب اعتقد انى مش باغلط فى حد ومش بارد بطريقتك قراءه فنجان وفتح مندل ولو عايزنى استخدم اسلوبك فى الرد مافيش مانع
ايه هو اللى حضرتك شايفه غلط فى ردى ؟
حضرتك دايما وعلى طول الخط بتتكلم عن امور لسه هتيجى فى المستقبل . وبتقرر ان هى هتكون سيئه !...............عرفت منين ؟؟؟ تقدر تقولى منين عرفت ان قطع غيارها مش هتكون بره التوكيل ؟
ايه الاسباب المنطقيه اللى خلت حضرتك تستنتج كده ؟...........طبعا مقدمتش اى اسباب فى مشاركتك .....
يبقى معدشى الا الفنجان او المندل اللى عرفك ان فى المستقبل مش هتنتشر قطع الغيار , ومش هتكون رخيصه ........والا ايه؟؟
طب خليك مكانى...تفسرها بايه ؟؟؟؟؟؟؟؟....
وبعدين لو عاوز تستخدم نفس اسلوبى من غير الفاظ تمس حسن الادب واللياقه ... انا معنديش اى مانع ..دا حتى الاسلوب ده بيعجب ناس كتير وبيخلى روح المنتدى خفيفه .. اهم حاجه من غير استخدام الفاظ خارجه .
ومره تانيه انا مصمم اعرف ايه السبب اللى خلاك تاكد ان فى المستقبل وباكد تانى فى المستقبل ان قطع غيارها مش هتكون بره التوكيل .
اذا مقدمتش الاسباب دى يبقى اكيد حضرتك بتهاجم السياره من غير سبب . ومش من حقك تزعل لما اقولك الفنجان والمندل .
تحياتى ,