قديم 27-06-2013, 02:57 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: منين اجيب لمض فيلبس رالى الاصلية ياريت تساعدونى ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

سألت فى شارع دمشق او التوفيقية او عند سبير كار ؟؟
بالنسبه لشارع دمشق والتوفيقية للاسف كله مضروب وبيبيعو اللمبه ب 25 وهى اصلا من سنه ونصف كانت ب 50 وحاليا عامله حوالى 60 جنية المفروض بس سبير كار لسه هسئل واقول لحضرتك

وشكرا اووى بجد يا استاذ هشام على اهتمام حضرتك

وعلى فكره لكل الناس اللى بتسئل اللمبه ديه نورها اقوى من الزينون بجد كل اللى محتاجاه معاها كتاوت نور نضيفه بس و بجد لمبه تحفه ولا قرف الزينون وسعره الغالى و نور اللمبات الصفرا الكئيب

تجربه حصلت قدامى عربيتين من نفس النوع
واحده مركبه زينون والتانى مركب لمبات الفيلبس رالى ديه لمبات الفيلبس رالى ام 60 جنية غلبت بفرق شاسع الزينون بجد صاحب الزينون مكنش مصدق عينه من اللى الشافه ومش مصدق ان اللمبات ديه بتركب عادى من غير مديلتور وقرف و مشاكل الزينون اللى استغفر الله العظيم

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام